Alla inlägg den 26 april 2011

Av Emmy Andersson - 26 april 2011 18:48

Heeeeeeeej



Stan

I dag så hade jag inget att göra först. Men sen så satt mamam vid datorn och då så chattade hon med jojjo.  Men då så skulle jojjo och jennifer till stan och sen så fick jag följa med. Så typ hela dagen har jag varit på stan med de. Och vi hade jätte roligt visst. Jag hittade inget med jennifer tittade en bekini den var svart och lite silver jätte fin och Johanna hittade en present till sin mamma som fyller år.


Pratar

Nu pratar man med min älsade kusin Anna som är 9 år. Vi pratar på msn  


Korthålls gevär

Mitt horthålls gevär har varit inne på Motivlackering. Och här kommer en bild på hur resultatet blev:

    Det är blått med delfiner på. Jag älskar det så mycket.  


Rune holta

I dag lärste jag tidningen och här stor det att Rune Holta som kör Speedway att han hade varit med i en krasch i Polen i måndas . Men i dag så skulle han till läkaren och se om något var brutet. Men han skälv tror inte det. Men datta handlar om fingrana men han sa att det gör ont. Men om inget är brutet så ska han köra GP som börjar på Lördag.

Här kommer en bild på Rune Holta:

  Rune Holta  


Denna dagen har varit bra.  Denna dagen får en 9. Den kunde vara lite bättre. Men det kommer jag inte på nu.   Men nu så säger jag hej då    

Av Emmy Andersson - 26 april 2011 18:30

Tama ljus????  Ljus har får man från mycket saker. Man måste ha ljus för att kunna se för annars är det mörkt.     Ljus är bra att ha.


  Här får är ljus som ger ljus.   

Presentation


Hej alla detta är Emmys blogg.

Kolla och komentera. :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Gillar du Selena Gomez?
 JA!
 Nej!
 Vet ej!
 Vem är hon?

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards