Alla inlägg under januari 2011

Av Emmy Andersson - 31 januari 2011 21:04

Har nyss kommit hem från klubb 13.    Vi gjorde små tävlingar på en min. Vi haded jätte skoj  Jennifer, Jojo och jag.    vårat lag kom 2 av 5 lag. 


I dag var det skytte i Mönsterås jag kan inte skjuta på måndagar det är jobbigt. 

Men jag går på klubb 13 i stället. Men jag fick veta vad min älskling skött 209,9 det tycket jag är bra.    


Längtar  till torsdag, den 13 Augusti, Den 3 maj Och alla andra Luftgiver tävlingarna.   


Nu kollar man på spårlöst.     


Hej då Alla Emmy   


Av Emmy Andersson - 30 januari 2011 15:58

I dag har jag städat fåglarnas bur för jag han inte det igår och idag har jag plockat ur diskmaskinen.

Nu tittar man på hand bollen. De möter Spanien om bromset. I kväll blir det solsidan och Wallander Hämnden. 

      

    Hej då alla Älskar er   

Av Emmy Andersson - 29 januari 2011 11:21

I går åkte man till Mållila för att se på  nordisk mästerskap i is racing.    Innan vi åkte fick jag reda på att victor och hanns familj skulle åka då blev jag glad.    När vi kom ditt till Mållila så satt vi breve de. När det var pauser då hade vi jätte kul. 

Det var en Svensk som van P-A Lindström. 


I dag vet jag inte vad man ska göra riktigt. En sak jag ska göra är att städa fåglarnas bur.   


Jag älskar dig min älskling Victor.     


Hej då Alla vänner ha en bra dag.    



Av Emmy Andersson - 28 januari 2011 15:29

Nu är det fredag i gen.  I kväll kanske vi ska på is racing    <3 


Denna helgen är det ingen skytte tävling. :(    Det är synd för jag vill skjuta.


Man sitter och lyssnar på musik och sjunger med för sjunga är ett av det roligaste som finns i livet.        


Fick 18,5 av 21 på kemi förhöret.  

   I Love you Victor      


Hej då alla detta var jag Emmy

Av Emmy Andersson - 27 januari 2011 21:49

Hej här kommer nåra youtube klipp med hundparken. De är ganska roliga. Kolla gärna. 


Hej då alla var de roliga eller inte kommentera vad ni tyckte.  Snälla 

Av Emmy Andersson - 27 januari 2011 21:02

I dag har man skjutigt jag skött 206,8, Mamma skött 209,8.  Nu lyssnar man på musik.    


Vad skulle man göra utan er mina vänner Mappe, jojjo, Hanna, Jennifer, Victor och alla andra. Ni gör mitt liv så bar att man är glad hela tiden. Älskar alla er.   

  

Kan kemin som vi har i mån.   


I mån är det is resing i Målila. Det är Vm. Hoppas vi ska åka. Om det är lika kallt som det var i dag då åker vi inte sa pappa. Hoppas Hoppas.    


Snart sak jag gå och lägga mig Hej då Puss alla.   


Hade så skoj Victor.   

Av Emmy Andersson - 27 januari 2011 15:18

I dag fyller en av minna bästisar Mappe (Mathilda) år. Hon fyller 13 hon är ett år yngre än oss. av mig fick hon ett par öron hängen och lite godis som hon önskade sig.                  Grattis Grattis!!!!!!! <3<3    

    Detta är Mappe.       

I kväll blir det att skjuta i Mönsterås.  Japp japp       

ÄLskar dig Victor. <3<3<3   

Här kommer kramsången:


I dag när jag skulle gå till Engelska var det  3 killar i 8:an som gick efter mig. En av de lät som en tjej  det var väldigt läskigt.    


Måste öva på kemin snart. Den har vi tills i mån.   

Hej då alla. Älskar alla er.   

Av Emmy Andersson - 26 januari 2011 20:37

Kom nyss hem från skyttet. Idag skött jag kudde och rem.  Kudde gick bra jag skött 250 av 250. Med rem skött jag rekord 207,7 mitt föra var 206,3 jag ökade med 1,4p.       


Nu kollar man också på Sveriges Mästerkok.   


Snart ska jag äta kokt korv. MM   


Älskar alla er.   


Hej då detta var Emmy   

Presentation


Hej alla detta är Emmys blogg.

Kolla och komentera. :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Gillar du Selena Gomez?
 JA!
 Nej!
 Vet ej!
 Vem är hon?

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards