Alla inlägg under februari 2011

Av Emmy Andersson - 28 februari 2011 16:47

Nu är tävligen slut som jag statade för en vecka sen.   

Det som är uder styrket är rätt svar. 

Här kommer svaren:

1.    Vems skor är det här?  

1. Justin Bieber  X. Eric Saade  2.  Joe Jonas


2 .    Vem är det här? 

1. Andreas Jonsson  X. Hans Andersen  2. Fredrik Lindgren


3.    Vem van idol 2008?

1. Erik Grönwall  X. Amanda Jensen  2. Kevin Borg


4.       Vilken film är det här bilderna i från??

1. The Last song  X. Hannah Montana the movie  2. Big Fish 


5.    Vilket år van jonas edman os guld i korthåll i sydney?

1. 2000 år  X. 1999 år  2. 2001 år


6.  I tv pogramet så mycket bättre så sjöng september  mikrofonkåt. Men vem har i genkligen skrivit mikrofonkåt?

1. Pluar Jansson  X. Petter Askgren  2. Lasse Berghagen


Det var 3 som tävlade det var:

Jennifer = 5 rätt bra :)

sophie= 4 rätt bra :)

Victor= 3 rätt bra också :)

Så Jennifer van ett stort grattis till Jennifer :)

Av Emmy Andersson - 28 februari 2011 15:34

I dag har jag namns dag. Mitt mellan namn är Maria.     


Men sen i dag är det klubb 13.    Men i genkligen skulle jojjo följt men mig hem från skolan och sen på klubb 13. Men hon gjorde det inte men jag får hoppas hon gör det nästa vecka i stället. Men jag är inte arg på henne om ni tror det. För jag kan inte vara arg på henne.   


om exakt om 2 veckor har jag och Victor  6 månader     Han är den bästa och finnaste som finns.    


I går var jag ju på bio och den var ganska bra och rolig men den kan jag rekomendera.   


   Den var rolig och kul.   


Hej då Alla vänner   

Av Emmy Andersson - 27 februari 2011 12:46

I går bloggade jag inte för först så städade jag mitt rum.    Städa inte roligt. 


Men sen på kvällen kom minna kusiner för att gratta min pappa.   

Vi hade det jätter roligt tyckte jag i allafal.   


Men nu hjälper jag mamma med att säta in kort från ca 5 eller4 år till backa i fotoalbum.    Jag får sen foton på mig :)    


Men nu måste jag fotsäta men i dag ska vi gå på bio.   


Men hej då :) <3

Av Emmy Andersson - 25 februari 2011 13:50

Nyss åt man mat det var köttgryta. Det är gott.     


I mån kommer nog mina kusiner till oss för att det ska gratta. 


Men nu pratar man med min kusin.   


Men sen skaa man åka och handla i dag i gen.   

Det är en fin dag i dag.     


Här kommer en låt men byt ut 12/1 till 14/9 och byt ut filip till victor så stämmer låte nästan. 


Men sen i kväll kommer brosan   


Men nu ska jag dra så hej då :)      

Av Emmy Andersson - 24 februari 2011 20:28

För ut sa jag ju att jag skulle köpa ett par skor och det gjorde jag eller jag fick det av mamma.     Det är svarta och lite lilla och lite varma.   


Men i kväll så var jag och skött. Jag fick i hop 207,5p    Det är så där tycker jag. Men mitt bästa är 208.8 Men det jag skött i dag var väl ganska bra för mig i allafal.


  pratade nyss med Jojjo, Victor och alle.  


Men nu så lyssnar jag på musik. Jag lyssnar på Justin Bieber med love me.

Den är jätte bra.       


Men nu pratar man med victor och alle i gen men inte jojjo.   


Men hej då Alla vänner.  :)       

Av Emmy Andersson - 24 februari 2011 14:34

Detta blir en kort bloggande.   


I dag har jag varit nere och hjälpt till med skyttet.    I dag var det mer folk en det var i tisdags.    


Snart ska man åka och handla med mamma.    På maxi och ett par skor på skolkällan som jag vill ha. :)    


Chattar med min kusin och min  kompis Jojjo.  


Men nu ska vi dra så hej då.   

Av Emmy Andersson - 23 februari 2011 20:07

Men nu kan jag börja säga Grattis till min älskade pappa.    


Men i dag har jag varit i Mönsterås badhus. Där var jag med min kompis jojjo, älsklingen Victor , hans kompis Alexander och mamma.     Jag i allafal hade jätte roligt.    


Nu i kväll har jag varit nere och skött i början gick det bra med sen blev det lite sämre.    


Nyss så åt vi mat. Pappa fick bestämma så blev det kina mat MM    

Och snart ska vi äta tårta som miccan har backat. Hoppas den är god   


   Älskar er alla mina vänner! Ni gör mitt liv bara bättre!    <3<3

Ni gör mitt liv som en dröm!! Jag älskar er   


Men nu ska jag gå och äta tårta. 


Hej då alla      

Av Emmy Andersson - 22 februari 2011 15:58

I dag har jag, mamma, pappa, Johanna H och 3 pensionärer. Pensionärerna var inne i skytte hallen, Mamma och pappa tog han om rättning och anmälan, Johanna och jag tog hand om kosken. Men det kom inte så mycket folk. Men det kom i allafal 8 pesoner. Men första timmen  kom inga och johanna och jag trode det inte skulle komma någon men efter 11 kom 2 killar.    Johanna och jag sålde 2 delicatobollar och 2 läsk.  

       vårt ficka bord  :)   


Men sen i kväll kommer den andra Johanna ( jojjo ) för hon ska sova övert hos mig.     Hon kommer ca 17:00 tror jag.       


Men nu ska jag plocka ur disken.   


men glöm inte att göra min tävling här nedan för!       


Men jag Älskar dig Victor                   

   I Love Victor    

Men häj då nu alla glöm inte tävla det är bara en som har tävlat hittills.    



Presentation


Hej alla detta är Emmys blogg.

Kolla och komentera. :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Gillar du Selena Gomez?
 JA!
 Nej!
 Vet ej!
 Vem är hon?

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards