Alla inlägg den 21 april 2011

Av Emmy Andersson - 21 april 2011 20:28

Jag för står inte riktigt vad som menars med dagens??

Men det menars vel något om dagen då kommer dagens kanin:

  Jag som kanin  


Av Emmy Andersson - 21 april 2011 19:32

Hej alla


Skolan

I dag i skolan så var jag, Mappe och jojjo små kaniner och hanna var en påskkärring. Vi var så söta. Visst om ni läser detta.

Här kommer en bild på mig :)  

   Tänderna målade jag när jag kom hem   Komentera vad ni tycker.  

Här kommer bild på mappe, jojjo som kanin och hanna som påskkärring:

  visst är det söta.

r

Nu är min bror och hans tjej michaela här och selma.

För pappa och alexander ska tapetsera om mamma och pappas rum   

Hoppas det blir fint.


tinningen

I tinningen i dag så stod det i sporten att Hans Andersen har brutit fotleden. Så han kommer vara borta minst 2 månader. Men han missar när det börjar köra i maj den 3 Dackarna mot indianerna. Men han hoppades att köra GP i mitten på juli. 

  Han var bara ute och sprang en joggin tur.   Då snubblade han på något.


Påsk

Nu har man påsk lov     Det är så skönt . I helgen så ska man till min älskade mormor på Lördag och äta god mat MM    Och på måndag blir det en lång dag i Gullabo där det är tävling   Jag får hoppas att det finns fina prsoner där        Jag hopppas att jag får ett påsk ägg va påsk haren   


  Komentera snälla för jag vill veta vad ni tycker om min blogg och om mina in lägg.  Snälla snälla   Puss på er så nu var det klart för mig hej då :)    

Presentation


Hej alla detta är Emmys blogg.

Kolla och komentera. :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Gillar du Selena Gomez?
 JA!
 Nej!
 Vet ej!
 Vem är hon?

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards