Alla inlägg under juni 2011

Av Emmy Andersson - 26 juni 2011 18:34

Hej!


I natt så åker vi till Malmö där vi ska flygga till Spanien. Där vi ska vara i en vecka.

Jag kanske inte kommer att blogga när vi är där men det kanske kommer ett eller två inlegg.


Men nu får ni inte minna andra idoler det får ni någon annan gång när jag har litte mer tid.


Men hej då alla läsare.


Men kan ni inte komentera  vilka ställen ni har varit utomlans på?


Jag har varit i Grekland, Turkiet, Spanien, Norge och  Danmark. 

  Detta är Spanien.

Av Emmy Andersson - 20 juni 2011 12:33

Hej alla!

Nu har man sommarlov så himmlans skönt.  

Idag vet jag inte vad jag ska göra. I går så firade vi mamma. För mamma fyller år på Fredag och då var släckt här. 

Jag längtar till Torsdag när man ska skjuta och sen så ska man till Västervik till kusinerna och fira midsommar. Och sen nästa vecka drar man till Spanien en vecka för mamma och pappa har 20 års bröllobsdag och då så ska vi till Spanien.  

Här kommer några bilder på mina 2 idoler.  

imgur.com" src="http://i.imgur.com/fvNWn.jpg" alt="" />

  selena gomez justin bieber soccer 01

selena gomez justin bieber soccer 03
selena gomez justin bieber soccer 04
selena gomez justin bieber soccer 09
Justin Bieber Selena Gomez Leave Hotel
Justin Bieber Selena Gomez Leave Hotel
Justin Bieber Selena Gomez Leave Hotel
Justin Bieber Selena Gomez Leave Hotel
selena gomez justin bieber cherry 03 Visst är det sötta till sammans. Men nu får ni också två av minna favorit klipp som det är med i       Jag kan inte sluta täncka på detta klipp när jag hör denna låt. För det är så bra.
Detta är också ett jätte bar klipp med det två. Det är Justin som sjunger om ni undrar. :) Men nu så ska ni få var sitt klipp när det sjunger själva.
Här hade ni Selena Gomez nu kommer Justin Bieber.
Det var det så nu har ni sät vilka mina i doler är i Musik värden. Och det som jag tycker är så bra är att det är tillsammans. För jag tycket det var bra innan det blev tillsammans.  Men nästa gång får ni nog se minna andra två idoler. Men det säager inte vilka det är. 
Komentara gärna vilka era idoler är i musik värden.  
Hej då alla vänner :
Av Emmy Andersson - 12 juni 2011 13:56

Snart ska man åka till backa hem till oskarshamn från bästs jojjo. Jag har haft en under helg med dig Johanna.     Detta måste vi göra om visst jojjo om du läser detta.      Saknar båda er två. De3t är så tyst när man är hemma själv nu.


Men hej då nu alla läsare och vänner   

Av Emmy Andersson - 11 juni 2011 14:25

Hej Alla det var lägge sen jag skrev nu. Men Nu sitter man hos Bästa Jojjo och har jätte roligt. :)    Nu kom deras hund Turbo som är så söt och snäll.   


Hej då alla vänner. Älskar dig Victor  

    Justin Är så himlans bra.   

Presentation


Hej alla detta är Emmys blogg.

Kolla och komentera. :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Gillar du Selena Gomez?
 JA!
 Nej!
 Vet ej!
 Vem är hon?

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards