Alla inlägg under oktober 2011

Av Emmy Andersson - 19 oktober 2011 19:09

Nu ska man packa det sista. För sen i kväll/ i natt så drar man till Malmös flygplats för att flyga till Egypten. Flyget går klockan 7:00 i morgon. Jag kommer hem vecka 44 på torsdagen på höstlovet    missar ju skolan 7 dagar   så skönt bara ta det lungt och villa upp sig till skolan efter höstlovet.


Men alla som känner mig vet ju att jag inte kan få nog att tänka på Justin bieber så nu kommer ni få hans nya låt och en till som han sjunget tillsammans med Chris Brown.  

 


Men jag kommer sakna er alla när jag är borta. Men mäst kommer jag sakna mina kompisar.


      här kom tre bilder på när jag badade i olika åldrar. Som ni ser har kjag alltid gillat att bada. I love to swim   


Men nu så säger jag hej då alla läsare men jag kommer nog inte blogga så mycket nu då som ni för står.

Av Emmy Andersson - 12 oktober 2011 21:23

Hej alla läsare.


Jag längtar jätte mycket till nästa vecka om ni vet vad jag längtar till så får ni komentera.


Men nu är Speedwayen slut för i år :( Men Jonsson har fått ett VM silver och ett SM Guld duktigt Jonsson.    Andreas Jonsson i målilla  


Men han är ju bäst.


Men vilka komentera och skriv vilka era idoler är.


Men i dag har man pluggat mycket   jobbigt  


Men senaste tiden har jag skjutet en  stor skytte tävling och kom 8 i hela sverige.


Presentation


Hej alla detta är Emmys blogg.

Kolla och komentera. :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Gillar du Selena Gomez?
 JA!
 Nej!
 Vet ej!
 Vem är hon?

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards