Alla inlägg den 18 april 2011

Av Emmy Andersson - 18 april 2011 21:46

Hej alla


Räka

I dag på biologin fick vi disikera räka det var bättre en bläkfisk i alla fal. 

   Räkan  efter lite vi har tagit bort.Vår räka mappe och minDet som blev kvar. Alla delar på en räka.



Jag och Jojjo

I dag som vanligt har jojjo följt med mig hem och vi hade lika roligt som vanligt. Vi hoppade studsmatta och det var jätte roligt visst jojjo.    Och det har vi även i skolan roligt. Men då är ju Mappe och Hanna där också där och då är det roligt också. Men jojjo och jag kan inte ha tråkigt.   Älskar dig Johanna Caremalm   Som kompis   




                                                                                                                       Men nu så säger jag hej då :)       



















Av Emmy Andersson - 18 april 2011 21:33

En bild jag aldrig lagt up? Det finns många men vilken ska jag lägga up? 

   Jag hittade ingen bra bild så det blev en bild på min finna lussekatt som mamma och jag gjorde i julas.  Den blev jätte god när jag åt den. ( men det var jag gjorde elefanten jag tycker det ser ut som en elefant)     

Presentation


Hej alla detta är Emmys blogg.

Kolla och komentera. :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Gillar du Selena Gomez?
 JA!
 Nej!
 Vet ej!
 Vem är hon?

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards