Alla inlägg den 2 april 2011

Av Emmy Andersson - 2 april 2011 19:39

Hej alla vänner!


Vimmerby 

I dag var det skytte tävling i vimmerby. Men om jag får säga så gick det inte som jag tänkte.   Det blev 9 och 10. Men jag skött 408,4 men det är inte så bra för så jag brukar ligga. Men en eller några om man ska säga så gick det bra för, älsklingen som slåg mig men 14p han skött 422,2 och han hade dagens högsta resultat i sittande. Men det gick också bra för Albin som van sin klass, Fanny, Frida, Edwin och några till. Men Victor, Albin, Fanny, Frida och Edwin kom till final det var 15 som kom ditt. Men först av det här 5 undebara personerna åkte Fanny sen efter 2 skott åkte hennes lila syster Frida ut. I finalen skött man ett skott i taget och den som hade semst åkte ut. Men när det var 3 kvar stog det mellan Victor, Albin och Edwin. Men då visste man inte vem man skulle heja på.   Men då hejade jag så klart på   Men då åkte ju han ut då fick man ju heja på födelsedags barnet  som är Albin, men då van ju Edwin men det blev jag ochså glad över.    Och Edwin satt på bana 5 så ni vet. Men föra året så van jag finalen i vimmerby och jag satt på banna 4 och cristian bråneman som van stå finalen föra året van också på bana 4. Och efter sitt finalen så var det stå finalen och den som van då var matilda sjöström och hon van ochså på bana 5. Så nästa gång så vinner bana 6 i finalen. Men när stå finalen höll på så köde vi datten.  Det var jag, Fanny, Frida, Albin, Victor, Edwin, Fabian, Oskar och Lova.

Här ser ni Fanny, Lova, Frida och Edwin. 

Här är victor och Albin   och jag  

Men det sista var prisutdelningen. Men jag fick inget pris.  


Kväll

När vi kom hem så åt vi kina mat MM   Det var jätte got. Jag åt friterad kyckling, ris och currysås. Och jag skulle kolla på körslaget men det blev inte så för jag fastnade här vid datorn. Hehe.   


Bråbo  

 I mån ska man åka till bråbo för att hälsa på mormors syster Elvy. Där ska vi få kropkakor tror jag.   MM det är jätte gott.  Och bara en liten bit i från Elvy bor också en underbar person som heter Johanna.  


Men nu så säger jag hej då   Puss på er   


Men inna vill jag vissa ett klipp från i går på matrasten i skolan. Man kan inte ha roligare en oss.


    
 

Två olika klipp :)  


Hej då   puss     Älskar älskar dig Victor   


           

Presentation


Hej alla detta är Emmys blogg.

Kolla och komentera. :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Gillar du Selena Gomez?
 JA!
 Nej!
 Vet ej!
 Vem är hon?

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards