Alla inlägg under december 2010

Av Emmy Andersson - 28 december 2010 13:47

Kolla vad det blev gott, minna pankakor.  


 

   


Här kommer två bilder på vad mycket snö vi har.   

     kramis // Emmy <3   Alla mina vänner. :)

Av Emmy Andersson - 28 december 2010 12:36

Nu håller jag på att laga mat det ska bli pannkakor åt mamma, pappa och mig själv så klart.  mm     Glöm inte rösta på " vilken färg du gillar mest"


kramis Emmy måste kolla pannkakorna så de inte blir brända  

Av Emmy Andersson - 28 december 2010 11:48

Hej har nästan inget att göra sitter och pratar med min kusin på msn.

Men jag har inget att göra nästan.


Men i kväll ska man åka till  "elda butiken" där svea har alla sina raketer för i dag är det ju "provskjutning". Det kommer att bli skoj. Mamma och pappa tror jag ska köpa raketer då som vi ska ha på nyår om 3 dar.   


Men nu kom jag på vad jag kan göra jag kan spela " super mario" på wiii.   


Hej då ha en bra dag // Emmy

Av Emmy Andersson - 27 december 2010 16:52

I dag har jag plockat på min garderob. Men nu tar jag det lite lunkt.

Jag länktar till fredag när mina kusiner kommer vi ska så jätte roligt.   


Vi ät ungspankaka i dag som mamma och jag åt. Det var jätte gott.


Jag länktar till den 13/8 när jag ska på GP speedway i Målilla. 


Hej då // Emmy

Av Emmy Andersson - 26 december 2010 18:36

I dag har jag varit på stan jag hittade ett par skor de var jätte snygga. 

Vi åt mat med morfar, Ingé, Brosan (Alexander), Mamma, pappa, tomas och jag.

Det blev kött, potatis och sås.     Glöm inte rösta på villken färg du gillar.   

Av Emmy Andersson - 25 december 2010 17:15

Nu har jag startat en ny röstning om villken färg du gillar mest. 

Den föra röstningen mellan villken sport maa gillar då blev det lika mellan sytte och ishocky. det var 2st som röstade. hoppas fler kan rösta denna gång.   

Av Emmy Andersson - 25 december 2010 12:50

Här kommer nåra bilder på mina jul klappar. 


Pyssel saker!  Wii Gittar   2 almenaker  Wii saker   750Kr  200 kappahlBio biliget   triiss lott vann 50kr

         

En speedway bilget har önskat i 3 år fick den i år.

Sen fick jag kläder och lite annat.


Hoppas ni fick finna julklappar!     

Av Emmy Andersson - 25 december 2010 12:31

I går var det jul afton. Förs åt vi mat hos mormor det var jätte gott.  Sen gick vi hem till oss och öppnade alla julklappar.     Jag fick det jag önskade mig och lite till.


Här kommer nåra bilder från maten fråns i går:

          Det var maten såg det gott ut för det var det jul mat :)

Presentation


Hej alla detta är Emmys blogg.

Kolla och komentera. :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Gillar du Selena Gomez?
 JA!
 Nej!
 Vet ej!
 Vem är hon?

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27 28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards