Alla inlägg den 16 april 2011

Av Emmy Andersson - 16 april 2011 20:19

Hej alla vänner


I dag

i dag har vi grillat för första gången i år:                                                                   potatisgrateng, kycklingfilé    Grillmästaren solar när kycklingen ligger på grillen.  Grillen                                                                                                            OCh snart ska vi äta ett av det godaste som finns. Och det är kräftor. MM            Men då undrar nog ni jag tål ju inte fisk? Men det ska jag berätta.                                                                                                                                              Det är rätt att jag inte tål fisk, men jag tål skaldjur. Det är så bra för annars skulle jag inte kunna äta kräftor, räckor och sånt.   


 I mån

I mån blir det att åka till m-ås för att  skjuta lite korthåll.  Det är jätte roligt att skjuta.    Efter det så kanske vi ska hämta husvagnen efter vinten.


 Kan det inte bli sommar snart?????

komentera om du vill ha sommar:  



                                                                                                                                                                                                                                                     I kväll har pappa och jag spelat sänkaskepp.                                                     Hej då alla   puss    




























































Av Emmy Andersson - 16 april 2011 15:27

En gammal bild kommer här:

  Här är det avslutning när vi gick i 3:an.

Presentation


Hej alla detta är Emmys blogg.

Kolla och komentera. :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Gillar du Selena Gomez?
 JA!
 Nej!
 Vet ej!
 Vem är hon?

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards