Alla inlägg den 8 april 2011

Av Emmy Andersson - 8 april 2011 21:18


Här har ni bliden Men man kan nog kalla det egobild i stället.     

Av Emmy Andersson - 8 april 2011 21:15

Dag 1: Självporträtt
Dag 2: Favoritpryl
Dag 3: En familjemedlem
Dag 4: Min hobby
Dag 5: En gammal bild
Dag 6: Tema "grön"
Dag 7: En bild som jag aldrig lagt upp
Dag 8: En favoritbild
Dag 9: Dagens
Dag 10: Detta gör mig glad
Dag 11: Tokigt
Dag 12: Min vardag
Dag 13: Tema "ljus"
Dag 14: En vårbild
Dag 15: Kärlek
Dag 16: Självporträtt i svartvitt
Dag 17: Ett ögonblick
Dag 18: Känslor
Dag 19: Här bor jag
Dag 20: Tema "olika"
Dag 21: När jag var liten
Dag 22: Mitt beroende
Dag 23: En sommarbild
Dag 24: Detta gör mig glad
Dag 25: I all hast
Dag 26: Detta skrattar jag alltid åt
Dag 27: Tema "två"
Dag 28: Väder
Dag 29: Nyaste bilden på mig själv
Dag 30: Valfri bild


Ska pröva detta som är över här. Jag börjar nog i dag.   

Av Emmy Andersson - 8 april 2011 19:04

Hej alla vänner


Skolan

I dag på biologin så fick vi dissekera bläkfisk.    Det var inte det roligaste jag har gjort.

  Kolla vad nice.   

 

 

 


Mat

I dag i skolan var det tacos och nu hemma åt vi tacos men hemma fick jag kyckling tacos. MM kyckling godare en köttfärs  


Vädret

I dag har det varit fint väder först sen när jag kom hem och skulle åka och handla med mamma så börjande det regna. När vi hade handlat klart så var det storm typ. Och när vi kom hem så såg jag att min klocka hade sluttat gå så det hade varit ström av brott.    Men men nu funkar ju strömen för annars skulle jag inte kunna blogga.  


Musik

Nu sitter man och lyssnar på musik och det är en bra atist och det är den bästa Justin bieber han är bara bäst.   


  Så bra

  


helgen

I mån blir det att åka till v-vik för att gratta min kusin som fyllde 9 år i går.

Och på söndag vet jag inte vad jag ska göra.    Men komentera vad ni ska göra i helgen snälla.    Det är ingen skytte tävling denna helg.  


Men hej då alla     Älskar dig Victor   Minna vänner ni betyder så mycket för mig  

    

Presentation


Hej alla detta är Emmys blogg.

Kolla och komentera. :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Gillar du Selena Gomez?
 JA!
 Nej!
 Vet ej!
 Vem är hon?

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards