Alla inlägg den 14 april 2011

Av Emmy Andersson - 14 april 2011 17:48

Här kommer dag 3. Det är min fågel filippa.    Här kommer några bilder på henne.  


     

Av Emmy Andersson - 14 april 2011 16:23

Hej alla vänner!


Förlåt

Förlåt att jag inte har bloggat på 4 dagar ca för jag har inte årkat.  


Måndag

I måndas hade jag utvecklingssamtal och det gick väl bra.  


Men när jag var där så var jojjo här hemma hos mig.  


För vid halv sju så gick vi till klubb 13. Först så skulle vi gjort något som var " på vandring inför påsken " men det gjorde vi inte vi påsk pysslade i stället.  Det jag gjorde blev ganska fin. Den fick mamma.     


Tisdag

Gjorde jag inte så mycket för utom när vi slutade åkte jag hem till mormor och goda pannkakor. Men annars så kollade jag på Tv.


Onsdag

I går var jag inte i skolan för jag måde inte bra på morgonen  men jag mådde bättre fram mått eftermiddagen. Så på kvällen eller vad man söger när klockan var 18:00 så var det avslutning för skyttet i luftgevär säsongen. Jag fick ett pris för 10 veckers.


I dag

I dag gick jag till skolan. För rutt så prtade jag min eller mina kusiner på Msn. 


Här kommer en bild från i somras:

  Den är i från Gotland.   


lyssna  

Nu så säger jag hej då:   

Presentation


Hej alla detta är Emmys blogg.

Kolla och komentera. :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Gillar du Selena Gomez?
 JA!
 Nej!
 Vet ej!
 Vem är hon?

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards