Alla inlägg den 15 april 2011

Av Emmy Andersson - 15 april 2011 20:16

hej alla vänner


Kväll

I kväll har vi ätit min favorit mat Fondy MM om ni inte vet det så kommer en bild för att vissa lite.                                                        

 

I skolan

Det började med att vi skulle ha svenska i klassrummet inte i Data salen. Men vi gick ner till data salen. Visst är vi bäst.   OCh vad är det man ska göra på mat rasten i gentligen. Men det vi gjorde var att gunga på kompis gungan. Jag, mappe, jojjo, casper i 7c, oskar 7b, Filip 7b, Ebba 7b och några till det var jätte roligt att höra casper skrika när mappe och jag gjorde hög fart på han.  


                                                                                                                       Nu sitter man och chattar med Älsklingen victor och Skytte Fanny på facebook. De är jätte roliga   Älskar båda två   


  Här kommer två musik vidjos som är bra säg vilken som just ni tycker är bäst:     komentera och säg: snälla     


Men nu så säger jag hej då alla      














Av Emmy Andersson - 15 april 2011 17:59

Om ingen visste det så är  min hobby att skjuta, sjunga och titta på speedway. 

 

   sjunger när vi är på semester.      Skjuter korthåll på gotland i visby.     Pappa i blå tröja    

Presentation


Hej alla detta är Emmys blogg.

Kolla och komentera. :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Gillar du Selena Gomez?
 JA!
 Nej!
 Vet ej!
 Vem är hon?

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards