Alla inlägg under augusti 2011

Av Emmy Andersson - 6 augusti 2011 22:01

Nu kommer fort sätningen från det inlägget under.


Nu kommer bilden på Andreas Jonsson.

  Det är mina två speedway Idoler.

Men nu kommer en annan bra svensk Speedway förare.

 


I dag har jag pysslat för jag hade lust att pyssla.


I gårt var man på marknad. Jag hittade nästan iget. Men jag hittade två prinsenter jag önskar mig i fördelsedagsprisent. För jag fyller snart år. Men jag har redan skaffat en prisent till min kusin Anton som fyller också 14 år men han fyller 2 dagar innan mig. 


Hej då alla läsare


Av Emmy Andersson - 6 augusti 2011 21:40

Hej Alla läsare:)


Nu sitter man på vår ute plats med mormor, Ulf ( mormors grane), mamma och pappa. =)


Och lyssnar på musik. Ett av pappas favorit band " The playtonse ".

Men om jag får säja så tycker jag inte att det är så bra men pappa och Ulf ville lyssna på det.  


Men om en vecka så sitter man inte hemma  då är man i Målilla på Speedway GP.

Och kollar på mina två idoler Rune Holta och Andreas Jonbsson.

  R. Holta

__

Presentation


Hej alla detta är Emmys blogg.

Kolla och komentera. :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Gillar du Selena Gomez?
 JA!
 Nej!
 Vet ej!
 Vem är hon?

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards