Alla inlägg under februari 2011

Av Emmy Andersson - 2 februari 2011 16:39

Idag har man haft spanska läxförhör.  Det gick väl så där jag skrev inte på 3 av 15.    Men fysiken gick bättre. Vi håller på med el lära det är jätte skoj och det kan jag för min bror har lätt mig lite.    Snart måste jag fort sätta med kemin tills fredag. I morgon ska vi ha frilufts dag i skolan då ska jag åka skridskor och gå tipspromenad  på bandy banan. Med bästa Johanna jojjo och med Clara tror jag det blir.   


När man hör denna låt längtar jag till den 3/10 då Speedwayen börjar men då kör Dackarna borta så man längtar till den 10/5 i stället.   

Här kommer en krasch med Hans Andersen från Danmark, Emil Sajfutdinov från Ryssland och Andreas Jonsson från Sverige.  detta hände den 7/7 2009. 

Här kommer en annan version av kraschen samma.

 

Hej då I kväll blir det skytte i Oskarshamn. Men längtar till i mån.   

Av Emmy Andersson - 1 februari 2011 21:12

Har varit och skjutit det gick så där.     Jag lyssnar på musik också det är roligt.  

I dag var kom Emil min klass kompis han har varit sjuk ungefär 3 månader.    


Denna låt är för dig Victor älskling: Ta bort tjejen och sätt in killen i stället.  


I kväll kollade jag på bygglov.  


nu ska jag starta en ny fråga den föra var " Vad tycker ni om min blogg"

Svaret blev 50% jätte bra , 16,7% dålig och 33,3% jätte dålig.  Det var 6 personer.

Nu kommer frågan vilken musik smack ni har.


Hej då Alla god natt.   


PS. glöm inte rösta nu .DS    

Av Emmy Andersson - 1 februari 2011 15:54

Har nyss kommit hem från skolan.    I dag spelade vi handboll på idrotten det var skoj. I dag är det den 1 februari. om 13 dagar är det den 14 februari då är det " Alla hjärtans dag " och % månader med Victor älsklingen. Längtar.   


Inne hållet på denna låt är så bra. låten ät jätte bra lyssna. 

Lyssna på denna låten med. 


Måste plugga på fysiken och spanskan nu hej då.    

Presentation


Hej alla detta är Emmys blogg.

Kolla och komentera. :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Gillar du Selena Gomez?
 JA!
 Nej!
 Vet ej!
 Vem är hon?

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards