Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Emmy Andersson - 3 februari 2011 15:17

  

Johanna Caremalm 


Vi träffades i våras när vi skulle träffa vår nya klass.

Så vi har typ känt varandra i 10 månader. Men de månaderna har vi haft jätte roligt. När jag träffade dig så fick jag första intrycket att du är snäll, rolig och söt.  Kommer du i håg när vi åkte till Sävsj till bordaborg med klubb 13 hur roligt vi hade det då. Och när du sov över hos mig hur roligt vi hade då. Vi skrattade nästan i gäl oss då.

Du ska inte veta hur mycket du betyder för mig som vän.   


     


Victor möller


Vi träffades på en skytte tävling. 

Du har skjutit så länge jag kommer på. Men jag lärde känna dig för ungefär 2 år sen. Mitt första intryck av dig, när jag kände dig var söt, snäll och rolig. 

Ett roligt minne är när vi var på is rasingen. 

Du vet nog inte hur mycket jag älskar dig  för du är min älskling.   


  


Jennifer Nilsson


Vi träffades när vi skulle börja förskolan. Vi har varit vänner nästan hela tiden. 

Mitt första in tryck var snäll, söt och trevlig.

Jag har känt dig ungefär 8 år. 

Ett roligt minne är för två år sen när det var vinter och vi åkte pulka i skogen. Det var en rolig dag. 

Jag älskar dig mycket som en vän.      



Hanna Back


Vi träffades när halva 3c skulle komma till 3b för vi skulle bara bli två klasser.

 Vi har känt varandra ungefär 4 år men de åren har varit roliga.

Mitt första in tryck var snäll, trevlig och söt.

Ett roligt minne med dig Hanna var i skolan nu i 7:an då på matten de 5 sista min när jag började skratta.

Du är en jätte snäll kompis och jag älskar dig som vän.   


    


Mathilda Gerhardsson


Träffades första gången i halva förskolan när du började.

Vi har känt varandra ungefär 8 år.

Mitt första in tryck var snäll, rolig och cool.

Ett roligt minne var en vinter när vi spelade fotboll med killarna. Du och jag hade hala skor och ramlade nästan hela tiden. Vi började skratta då.

Jag älskar dig mappe som en jätte bra vän.   


 


Alexandra Lundqvist


Jag träffade dig första gången när vi hade spanska men då kände jag dig inte så bra men nu när vi går i 7:An så känner jag dig bättre. Så vi har känt varandra ungefär i 1 år 7 månader. Mitt första in tryck i 7:an var söt, snäll och trevlig.

Men ett roligt minne är nog i skolan. Men jag kommer nog inte på nåt nu.

Du är en jätte bra vän.   


 


Fanny Börjesson


Jag känner dig i genom skyttet. Men så långt jag kan komma på så har jag vetat att jag vettat vem du har varit i 3 år. Men 2010 då lärde jag känna dig bättre. 

Mitt första in tryck var söt, Snäll och bra på att skjuta. 

Ett roligt minne är i Algutsrum på skytte tävling. Vi sitter i soffan och kollar i en tidning och börjar skratta på en sida som var rolig. 

Du är en jätte bra skytte kompis.    Ni kan läsa Fannys blogg om ni vill vet mer om Fanny. sskyttefanny.blogg.se  


Detta var några av minna vänner. Och hur vi träffade varandra och ett roligt minne.      

Av Emmy Andersson - 3 februari 2011 14:39

I dag har vi haft frilufsdag i skolan jag har åkt skridskor hela dagen så jag har ont fötterna.   


Men i kväll blir det att åka till Mönsterås och skjuta.   


Här kommer några bilder från  i dag. 

   Malin Och Lovisa

   Clara och Elin   Elin och Nejra   Lovisa   Johanna   Johanna   Johanna

 Detta var några bilder på eftermiddagen.  


Hej då alla   


Presentation


Hej alla detta är Emmys blogg.

Kolla och komentera. :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Gillar du Selena Gomez?
 JA!
 Nej!
 Vet ej!
 Vem är hon?

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards