Alla inlägg den 19 februari 2011

Av Emmy Andersson - 19 februari 2011 20:08

Nu är det melodifestivalen. Ni ska heja på Eric Saade han är sisst. 

   Eric Saade han ska gå till finalen idag.    Även hur han sjunger. 

Komentera om nin tycker någon annan ska gå vidare till finnalen. 


Nu är det andra låten atisten  heter: Simon forsbärg  (låt tid att andas).   


Förut pratade jag med minna kusiner i västervik. Anna, Anton och Gustav.


Det är inte lång i mellan oss men det känns så. Det tar ca 25 min till m-ås till dig Victor Älsklingen.   


Hej då nu ska jag fort sätt att lyssna och titta på tv.    

Av Emmy Andersson - 19 februari 2011 13:59

I dag när jag var inne på msn loggade min kusin in anna. De var inne helatiden för ut. Men för några dagar sen så undrade jag när det skulle låga in.     Men sen fick jag veta att deras msn har inte funkat.     Men jag hoppas det loggar in oftare nu. :) 


Men förut fick jag reda på att en jag trord var arg på mig inte var arg på mig.   

För jag kunde inte sova först i går för jag trorde han var arg på mig. Men nu vet jag att han inte är arg på mig.    


Sport lovet blir bäst tror jag: 

Måndag: vet ej vad man ska göra

Tisdag: hjälpa att ha hand om sport lovs skyttet i O-hamn, Jojjo kommer och ska sova över

Onsdag: åka med jojjo och mamma till mönsterås badhus och där ska vi träffa Älsklingen victor och hans kompis Alexander   

Torsdag: hjälpa att ha hand om sportlovs skyttet och sen på kvällen skjuta M-ås

Fredag: vet ej   


Älskar dig Victor    


     

Dessa två bildera är samma bild. Som jag målade förut i dag.   


   Här äter jag glass nu i vinten. Komentera om ni gullar glass och när ni kan äta glass tex på sommren, vinten eller hela tiden. Jag kan i alla fal äta glass brisis när som hälst.   


Hej då alla vänner   

Presentation


Hej alla detta är Emmys blogg.

Kolla och komentera. :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Gillar du Selena Gomez?
 JA!
 Nej!
 Vet ej!
 Vem är hon?

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards