Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Emmy Andersson - 4 februari 2011 20:40

Nu i kväll har jag varit med Jennifer och vi spelade wii och hade skoj.   


Nu tittar man på let´s dance.     


I mån vet jag inte vad jag ska göra.    Om det är någon som vill va ring eller sms i mån. så får vi se om vi kan va.    


Älskar dig victor    Jennifer    Johanna    Mathilda    Hanna   


I dag innan matten så skojade Hanna med mig att jag kunde gå och strypa mig. 

Men jag pratade inte med Hanna på hela eftermiddagen. Men sen innan vi gick hem så började  jag prata med Hanna för det hade jag bestämt redan från början att jag skulle prata med Hanna då. 


Hej då alla. 

Av Emmy Andersson - 4 februari 2011 16:52

Nu är det fredag i gen var veckorna går snabbt.   


Denna helg är det inte häller ingen skytte tävling.    För jag vill skutta nån tävling snart. Nästa tävling är den 11/2 i pelarna en bit utanför Vimmerby. Och på lördagen är det tävling i Gullabo den 12/2.   


Fick reda på i dag av no läran Anna att vi ska ha kemi prov på fredag.   

 Måste öva hela väckan blir det.    


I kväll ska vi äta kyckling tacos. mm      


Hej då alla mina vänner    Ha ett gått humör hela helgen.      

Presentation


Hej alla detta är Emmys blogg.

Kolla och komentera. :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Gillar du Selena Gomez?
 JA!
 Nej!
 Vet ej!
 Vem är hon?

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards