Alla inlägg den 15 februari 2011

Av Emmy Andersson - 15 februari 2011 17:45

I dag hade jag matte prov för jag ska inte vara i skolan på fradeg för då ska jag ska skjuta skol dm.    På A-delan som jag gjorde i fredags fick jag 19 av 20. Och på b-delen fick jag 19 av 20 så sammalakt fick jag 38 av 40   


I dag är det inget skytte. Men det är bara denna vecka kvar sen är det sportlov längtar redan.   


Här lyssnar man på musik   


Hej då Älskar er alla mina vänner.   

Av Emmy Andersson - 15 februari 2011 17:30

I går han jag inte blogga för först så följde jojjo med mig hem från skolan. När vi kom hem så åt vi mat och sen vid 4:30 så åkte vi till min bror. Där fickade vi. 

Sen åkte pappa och mamma ner till skyttet. För det skulle komma ett företag och skjuta.   


Men jojjo och jag stanade kvar hos brosan och spelade wii "mario kart"

  


Och på klubb 13 så fick vi göra något av glass som var alla hjärtans dag tema. 

Jag var med cassnadra nord och Jornatan blommqvist. Vi gjorde ett hjärta av glass och la på masor med kolasås, chokladsås och masor med annat. Vår van det var 4 grupper. Sen fick vi äta den var god. För glass är gåt.   


Men av mamma och pappa fick jag géle hjärtan, nagellack (vit) och ett par strumper. Av brosan och hans tjej fick jag coklad hjärtan mm  

Men av Älskade victor fick jag coklad    Älskar dig victor    


Och i går gjorde vi spanska prov. Jag skrev på varje fråga. :)


Hej då   

Presentation


Hej alla detta är Emmys blogg.

Kolla och komentera. :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Gillar du Selena Gomez?
 JA!
 Nej!
 Vet ej!
 Vem är hon?

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards