Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Emmy Andersson - 6 februari 2011 21:13

Nu kollar man på wallander skulden. 

   Wallander är så bar.      


I mån är det klubb 13. Och det som står på planeringen att vi ska se på film.   

Här kommer lite om mig:


Jag heter Emmy Andersson kallas Femmy i bland. Jag är 13 år och fyller år den 19 augusti. Jag bor i Oskarshamn. Jag gå på Rödsleskolan i 7a. Jag har många bästa vänner. Minna intressen är att skjuta, sjunga och se på speedway.  

Minna favorit ämnen i skolan är matte, kemi, fysik, bild, musik, idrott och slöjd. 

Jag har en kille som heter Victor Möller ( om ni inte visste det)   


Så här ser minna dagar ut på min fritid:

Måndag: Klubb 13. 

Tisdag: olika.

Onsdag: Skytte i O-hamn.

Torsdag: skytte i M-ås.

Fredag: kan vara i bland skjuta in för en tävling.

Lördag: Kan vara skytte tävling.

Söndag: Kan vara skytte tävling.


Hej då alla Vänner.   

Av Emmy Andersson - 6 februari 2011 17:07

I dag har pappa och jag fiskat i Flivik det ligger en liten bit utan för Misterhult. 

Det var roligt jag fick 35 strömmingar och pappa fick 59 strömmingar tillsammans fick vi 94 strömmingar. 


             Här är några bilder från i dag med pappa.   


I veckan måste jag öva på kemi för på fredag har vi prov på kemin.   


Hej då alla Ha en kväll.   

Presentation


Hej alla detta är Emmys blogg.

Kolla och komentera. :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Gillar du Selena Gomez?
 JA!
 Nej!
 Vet ej!
 Vem är hon?

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards