Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Emmy Andersson - 9 februari 2011 21:36

I dag har vi varit nere och skött. I dag var det förreningsmösterskap. I rem så är det bara jag och Nelli som skjuter och Nelli skött 201,9 och jag skött 206,6   


I dag på idrotten så skadade sig Hanna när vi hoppade plint. Jag tror hon stukande sin hand.    Hoppas hon blir bättre tills i mårgon. 


I mårgon är det torsdag en av det bästa dagarna som finns för vi slutar tidigare och

jag ska åka och skjuta i m-ås i mårgon det är det jag länktar efter hela tiden när veckan börjar.   


   Älskar alla er minna vänner. Även de jag inte känner så bra.


Kan proven tills på fredag: Vi har Dta prov det blir lätt. Matte provet A delen blir nog lätt prosent ( % ). Matte är lätt. Kemi provet blir nog så där kan det mästa.  


På måndag är det Alla hjärtans dag    Älskar dig Victor    


Hej då Alla Vänner   

Presentation


Hej alla detta är Emmys blogg.

Kolla och komentera. :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Gillar du Selena Gomez?
 JA!
 Nej!
 Vet ej!
 Vem är hon?

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards