Alla inlägg den 30 mars 2011

Av Emmy Andersson - 30 mars 2011 20:42

Hej alla

Skytte

I kväll var det Fak-cupen det var 6 som del tog och vi låtade att det blev 2 och 2 som fick möta varandra. Och i finalen blev det Jag som fick möta gabriel och Nelli. Jag van av det. Det är ett vandringspris så jag har fått en in tekning då. 

       Priset

Men den här bilden blev inte så bra för att pappa kan nästan inte ta kort med min mobil.  

Men den blev bra i allafal.    

Skolan

idag i skolan hade vi so prov och det gick väl så där om jag fick säga. Vissa frågor va lätta och andra lite svårare. Men jag svarade på alla i alla fal.  

I mån ska man till forum och lyssna på några från mongoliet. Vi ska få lyssna på strupsång     

På fredag har man matte prov A-del.   Vi får hoppas det blir lätte.


Helgen   

I helgen blir det att åka till vimmerby och skjuta och träffa några jätte snälla personr. Det blir på lördagen så ni vet, och på lördag ska jag åka till bråbo och hälsa på mormors syster Elvy och där tror jag att jag ska få krokkakor.   MM. 


Men komentera vad ni ska göra i helgen då?   


Här kommer en bra låt. Det är justin bieber så ni vet han äger.   

  

Men nu så säger jag hej då.   Men jag älskar dig min älskling Victor.      

Presentation


Hej alla detta är Emmys blogg.

Kolla och komentera. :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Gillar du Selena Gomez?
 JA!
 Nej!
 Vet ej!
 Vem är hon?

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards