Alla inlägg den 17 mars 2011

Av Emmy Andersson - 17 mars 2011 21:06

I går när jag bloggade så glömde jag skriva att jag har fått ett par jätte finna skor av min älskade mamma.    Här kommer en bild på det. 

   Komentera vad ni tycker om det.   


Men i dag i skolan så var det en vanlig dag med skratt och arbete. Men vi hade ju läxe förhör på svenska orden i dag och jag tror det gick    Bra  

Men på sen när pappa slutade så åkte vi till kalmar för att vi skulle ett ärende ditt innan det blev något skytte i m-ås.   

Men skyttet gick väl så där jag skött 208,1 men i måndag skött jag 210,3 och i går 210,5 men man kan ju inte ligga på top varje dag.   


Men på svenskan i skolan håller vi på med drama och jag är med Hanna,Johanna och Mathilda och vi gör en jätte bra teater, den är rolig. Den handlar om en pojke som är snygg och alla flickor blir kär i han. Men en dag när nymfen eko dör så komme

gudinan Afrodite. Och hon gör att han blir kär i sig själv.    Men mer får ni inte veta.   


   Om ni undrar vad det är för glasögon?

Så är det ett par skyddsglasögon som jag har fått av farmor. Men jag sakanr min farmor jätte jätte mycket   


Men glöm inte rösta på min fråga. :) 


Men nu så säger jag hej då   

Presentation


Hej alla detta är Emmys blogg.

Kolla och komentera. :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Gillar du Selena Gomez?
 JA!
 Nej!
 Vet ej!
 Vem är hon?

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards