Alla inlägg under januari 2011

Av Emmy Andersson - 18 januari 2011 19:20

Man sitter ensam hemma här hela huset för sig själv. Mamma och pappa är på styrelse möte genom skyttet.   


I dag hoppa de vid trampet på idrotten i dag. Det var ganska skoj. Men i mon tror jag att vi ska han nån boll sport får se var det blir. 


I går började klubb 13 det var ganska skoj vi fick ge förslag på vad vi lille göra under våren.  


I mån blir det tränig i skytte och på torsdag sen är det tävlig på lördag.   

       


Hej då puss alla minna vänner    detta var Emmy

Av Emmy Andersson - 14 januari 2011 21:07

Nu tittar jag på Let´s Dance. Jag var ju ner och skött det gick ganska bra.   


I mån hoppas jag det går bra för min  kompis Fanny  Börjesson och Nathalie Granback  skjuta i Sävsjö. 

Jag kom inte med till Sävsjö för jag skött bort mig (den 18/12 2010).   


Nästa väcka blir nog bra tror jag nu. För på måndag så börjar klubb 13, Onsdag blir det skytte i Oskarshamn, Torsdag skytte i Mönsterås och på lördag blir det första skytte tävlingen för i år i Mönsterås.  


Lycka till Fanny och Nathalie i mån. :) :D


Hej då alla vänner God natt Emmy     


I dag har Älsklingen Victor och jag 4 månader.     


Av Emmy Andersson - 14 januari 2011 17:04

I dag är det fredag.  Det betyder att i dag blir det Let´s dance kl:20:00.  

 Nu ska jag åka och skjuta.   


Nu kommer en låt jag lyssnar på nu och är bra. 

 Hej då puss :) Emmy

Av Emmy Andersson - 13 januari 2011 16:33

i dag har jag gott i skolan. När vi hade slöjd så gjorde jag en sak till min bror. När jag skulle sätta i en sak så råkade jag slå mig med hammaren så jag fick en blåsa på mitt finger som värker så mycket.  


Längtar till den 22/1 när jag ska skjuta i Mönsterås på luftkullan.   


Hej då // Emmy 

Av Emmy Andersson - 12 januari 2011 17:45

Hej i dag börjar skyttet i Oskarshamn.    Så då blir det att åka ner ditt och skjutta.    Nu ska vi åka.  Skolan började i går. Och i mån  har vi engelska läxa och till onsdag spanska läxa och fredag matte prov. Så myckt har vi fått på 2 dagar.   

Hej då!!!  Puss Emmy    Måste öva sen så jag bloggar inte mer i dag.    Jag tror inte det i alla fall. 

Av Emmy Andersson - 11 januari 2011 18:12

Ska städa fåglarnas bur nu.    Är ensam hemma snart, för mamma och pappa ska åka till Timernaben för att kolla  på ett skåp.    Men nu loggade min älskling (Victor)in på msn.    


Hej då  Puss Emmy   

Av Emmy Andersson - 8 januari 2011 11:39

I går var jag på Lindex. Där köpte jag 2 tröjor och ett par byxor.   


Nu gör jag inte mycket.   


I går började lets dansé det var jätte bra. Jag hejar på många men det var ju bara första avsnittet.


Hej då kram Emmy <3 <3 

Av Emmy Andersson - 6 januari 2011 12:41

I går köpte jag en "wii fit plus plata", den höl jag på med nästan hela kvällen. 

Jag tror jag ska använda den nu. För det är skoj.


Snart är lovet över    Bu då börjar skolan igen.


Kram Emmy   

Presentation


Hej alla detta är Emmys blogg.

Kolla och komentera. :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Gillar du Selena Gomez?
 JA!
 Nej!
 Vet ej!
 Vem är hon?

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards