Alla inlägg under januari 2011

Av Emmy Andersson - 26 januari 2011 16:30

I dag ska jag åka och skjuta.     Här i Oskarshamn inte i Mönsterås. Men det blir i mån i stället. Längtar tills i mån. Jag ska skjuta och min bästis Mathilda (Mappe).  


Dag spelade vi basket det var jätte roligt. Vårat lag kom 2. I mitt lag var det Alexandra L, Axel D, Erik s och Elin E.  Jag tror det gick ganska bra på spanska läxförhöret. Vi fick reda på so provet i dag och jag fick G man kunde få G-, G, G bra, G mycket bra och G- omprov.    


Vi såg nästan klart på filmen "Älska mig" den var så där.   


Ska plocka ut  diskmaskinen nu hej då. 


Kan inte vänta tills i mån.   

Av Emmy Andersson - 25 januari 2011 21:14

Sitter och kollar med ett halft öga på handbollen och det andra på datorn. De möter Dammark, och det står 25-18 till Danmark.   


Fysiken läxan klar. Spanskan kan man nästan det är väder ord vi har.    


Andre bloggar jag följer: 


* Skyttefanny.blogg.se


*Malinssvensson.bloggplats.se


*Minjagblogg.bloggpats.se


*ffanna.blogg.se

______________________________________________________________________


Min skytte kompis Fanny på ett Yuotube klipp. 



Hej då detta var Emmy    Älskar er Alla.    

   Hace sol = Det är soligt på spanska

Av Emmy Andersson - 25 januari 2011 17:15

Sitter här och lyssnar på musik  , innan övade jag på Spanska läxan. I dag hade vi So prov det tror jag går så där. Jag skrev på allt utom en. Men när jag hade gått ut ur klassrummet kom jag på frågan. Retligt.    Vi hade också Engelska ord de gick väl också så där.  Vi började se på en film på Son  heter "Älska mig" 

  

Det vi han och se var att en flicka namn Alise. Hon har inga vänner och hennes föra bästa vän har Svikit och gått över till de mest populära flickorna. Men sen en dag går den mest populära killen till henne på mat rasten och då blir de vänner och en av dom populära flickorna blir svartsjuk på Alise. 

Sen han vi inte se mer men det gör vi nog i mån. Jag tycker den värkar bra hittills.


 Längtar till Torsdag    Älskar dig Victor Möller   


Brosan kommer sen i dag och hoppas han kan hjälpa och få i gång min webb kamra.  


Hej då detta var er Emmy      

Av Emmy Andersson - 24 januari 2011 21:05

Nu är man hemma i gen från klubb 13. Det var ganska skoj.    


Nu tittar men på spårlöst. Hoppas han hittar den han söker efter.  


I dag var det skytte i Mönsterås. Hoppas det gick bra för Victor i dag och alla andra.

     


    Älskar er alla!!      


Hej då alla Detta var er Emmy   


Nu måste jag lästa Lite ur Religionsboken och orden i Engelska läsa i genom de en gång till.

Av Emmy Andersson - 24 januari 2011 17:45

Sitter här med jojjo och har jätte kuligt.    


Vi ska till klubb 13 om ca: 45 min. Jag undrar vad vi ska göra i dag. 


Jojjo har spelat gittar hero och sjungit som är ett av det roligaste som finns.   


   Jag och Johanna (jojjo) i skolan I början på 7:an.   


Älskar dig V.M   


Hej då Alla vänner      

Av Emmy Andersson - 23 januari 2011 18:53

Nu sitter man och kollar med ett halft öga på tv för att se på handbollen. Det går så där tror jag för nu är det paus.  

  


I kväll är det solsidan det är så himla bra. 

  

Nu på tisdag har vi so prov och engelska läxa.

Onsdag har vi spanska läxa.

Fredag kemi läxa.  Det var mins läxor :(    


Hej då detta var Emmy    


Älskar dig Victor   

Mat

Av Emmy Andersson - 23 januari 2011 14:46

Har nyss damsugit halva huset. Pappa ska damsuga andra halvan sen.   


Nu är det söndag i gen. Vad helgen går fort  egentligen.    


I kväll ska vi äta rökt ytterfilé  och potatis gratäng.  MM    


I mån är det andra gången klubb 13    


Hitta den  webbkamera som vi har till  den andra datorn så jag tog den till den bärbara datorn men pappa och jag måste installera den först innan jag kan använda den.   


Hej då alla vänner   

Av Emmy Andersson - 22 januari 2011 21:08

I dag har det varigt tävling i Mönsterås det gick bra jag kom 4 av 10 i 15 rem.

Victor kom 2  i 15 rem. Fanny kom 4 i 11. Hennes lila syster Frida kom 1 i 7. 

Albin kom 1 i 11. Natta kom 3 i 17. Här är nåra vänner vilka platser de kom på.    


   Det här är mitt pris jag fick.    


Detta gjorde jag när första snön kom.    

   Älskar dig jätte mycket victor Möller.      


Nu länktar jag till Måndag och Torsdag också. Då undrar ni varför. 

Måndag: Ska vara på Klubb 13 och jojjo med mig hem.

Torsdag: skytte i Mönsterås och träffa dig Victor. 


Hej då Puss och kram Emmy   

Presentation


Hej alla detta är Emmys blogg.

Kolla och komentera. :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Gillar du Selena Gomez?
 JA!
 Nej!
 Vet ej!
 Vem är hon?

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards