Alla inlägg den 9 december 2011

Av Emmy Andersson - 9 december 2011 20:44

Hej alla!


Nu var det länge sen jag bloggade. under den tiden har jag kommit hem från Egypten och skjutit några tävlingar, haft prov, varit med kompisar m.m

Men nu ska ni få några bilde från Egypten.

             


Komentera vad ni tycker om bilderna.


i dag har man gåt i skolan då hade vi nobel dagen det var skoj.

Alla var så finna. :)


I går var det avslutning i skyttet i mönstersås och då fick man med sej några priser hem.

Vi hade en lite tävling där i går och det var sju lag och vårt lag kom 2.

Bra laget det var jag, victor, albin, samuel och en till som jag inte kommer på namnet på just nu.


Men i mårgon blir det att åka till Gullabo att skjuta Zon omgången. Hoppas det går bra.

Och på söndag blir det julbord i mönsterås. :)


Nästa helg blir det julbord också men det är med kykan( ku, klubb 14,5 ). Längtar.  


Här kommer några klipp: 

  

Det var Erik Rapp han är så bra.

Justin äger :)


Hej då alla   

Presentation


Hej alla detta är Emmys blogg.

Kolla och komentera. :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Gillar du Selena Gomez?
 JA!
 Nej!
 Vet ej!
 Vem är hon?

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards