Alla inlägg under december 2010

Av Emmy Andersson - 23 december 2010 22:20

Nu tittar jag på bingo lotto. Enda gången jag titter på bingo lotto är när det är upp sittar kvällen.


God jul Alla. Här får ni en hälsning:

God natt alla!!!    Hoppas ni får en bra jul och många finna jul klappar.   

Av Emmy Andersson - 23 december 2010 18:58

Hej! I dag när vi skulle åka till stan så fick vi ett mötande så han gjorde att vi åkte med höger däken ner i dicket då sat mamma, jag och mormor fast.Då fick vi ringa efter pappa. Då fick han up oss. Vi sat nog fast i en timme.


Men nu håller vi på med maten det ska bli tacos men jag gillar inte köttfärs därför dår jag kyckling tacos i stället.  

Sen i kväll så är det bingo lotto uppe sitta kväll.


I mårgon är det julafton       hurra


 

Pasar jag i tomtemössa eller inte??????   

Av Emmy Andersson - 22 december 2010 19:56

Nu pratar jag med min kusin på msn.    Men innan det så fick jag städa toaleten   


Sen i kväll så ska jag se på "Morden i sandhamn". men nu håller "bonde söker 


  Ska kolla nu på tv "bonde" sen "morden i sandhamn"

Av Emmy Andersson - 22 december 2010 15:51

I dag har jag varit på stan jag var med mamma och mormor. Vi var inne på banken, Kappal, hemköp och domos. Jag träfade Malin, Alexandra och tilda i min klass.   


Det är bara i dag i mon ocg på fredag är det julafton :)   

Här kommer en bild på en julklapp jag ska få.

  

Visst ser den fin ut. :)


Den Musik vido är rolig och bra:

Av Emmy Andersson - 21 december 2010 21:24

Nu tittar  jag på "morden i sandhamn".  Det är jätte bra.  Har jullov i mån så då får man sov morgon. Skönt      God natt Alla bloggar kannske i mon får se Kramis   

Av Emmy Andersson - 21 december 2010 15:48

Jag har inte bloggat söndagoch måndag för jag har gjort massor av annat tex. jag har städat   Men jag har också backat peppar kakor och peppar kaks hus.  


Häar kommer nåra bilder på minna peppar kakor och alla snö vi har.   

   


       


Detta tog jag i går. Det kunde vara lite mindre snö men inte så här mycket.  


Idag var det skol av slutning det är skoj. Men nu letar jag rim till mina jul klappar.    jag kommer ha massor av frågor hår jag har de två veckor sen skriver jag vad det som vann sen så startar jag en ny.   

Av Emmy Andersson - 18 december 2010 23:12

I dag har jag varit i Kalmar och skjutit zoonomsgongen.    Det gick inte bra  

När jag kom hem så skulle mamma och pappa gå och äta mat med pappas jobb. Så jag har varit hemma ensam då. Jag såg på Robinson då och Erik van mot Helen han var en vädig vinare.  I år av robinson så var det hårt och spänande. 


Men en sak har varit bra i dag i alla fal att jag fick träffa dig affal min älskling Victor <3 <3     

Av Emmy Andersson - 18 december 2010 22:28

Hej och välkommna till min blogg. Jag heter Emmy och är 13år.

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej alla detta är Emmys blogg.

Kolla och komentera. :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Gillar du Selena Gomez?
 JA!
 Nej!
 Vet ej!
 Vem är hon?

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27 28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards